Kundtjänst, felanmälan

FELANMÄLAN ELLER FRÅGOR OM DITT BOENDE?  

Vi på kundtjänst hjälper dig om du vill felanmäla något i eller utanför din lägenhet.
Vi hjälper dig också om du har frågor om hemsidan, uthyrning eller har andra frågor som rör ditt boende. 

HUR NÅR DU KUNDTJÄNST?

Felanmälan kan du göra på följande sätt:

  • Via Mina Sidor (öppen dygnet runt)
  • Via vår Boendeapp (öppen dygnet runt)
  • Telefon 013-10 02 84 (öppettider: kl. 7-17 mån-fre)
  • Via vår chatt (öppettider: kl 8.30-18.00 måndag-torsdag, 8.30-17.00 fredag) 

Vid akuta fel under kontorstid ring oss på telefon 013-10 02 84.

Vid akuta fel eller störningar efter kontorstid ringer du vår jour på telefon
013-14 84 44, måndag-fredag efter klockan 17.00 samt helger.

Har du övriga frågor eller behöver komma i kontakt med någon annan person på Stångåstaden är du varmt välkommen att ringa oss på telefon 013-20 85 00 eller chatta med oss via vår hemsida.

VAD HÄNDER MED DIN FELANMÄLAN? 

Om du har gjort din felanmälan via Mina Sidor eller via vår Boendeapp kan vi komma att ringa upp dig om vi behöver kompletterande information. Därefter skickas felanmälan vidare till berörd leverantör som kommer kontakta dig för tidsbokning. Tänk på att vara tillgänglig på det telefonnumret du angav i samband med din felanmälan. 

VÄLKOMMEN ATT KONTAKTA OSS PÅ KUNDTJÄNST!